doodan

2010-02-19
12:18:23

Hejsan hoppsan!
Då ska jag försöka att få skrivit här mins en gång om dagen, vet jag är lite kass på det, men det är så mkt som hänt runt om kring med det sista så jag har verkligen inte haft tid och lust!

Men det sista här nu som hänt är att jag fick besök av min bror + familj, de hade vart i sälen så på väg hem åkte dom innom här och åt mat innan dom skulle ta sista biten hem :) riktigt härligt att ha dom här även om det va en liten sväng, man saknar ju dom verkligen när man inte kan ha dom här alltid. :P hade nog inte Emma o Anders velat:P hehe,

 

Sen va jag och Sanna i Göteborg, hon skulle på behandling:P riktigt trevligt äventyr vi missade vår hållålats och åkte hur långt bort som helst, va bara att byta o åka tillbaka, tack vare en gammal dam som hjälpte oss :) där efter blev det IKEA woohoo:P blev lite nya inköp :)

Jag och emelie har tagit tag i promenaderna igen, ifs har det gått några dagar nu utan promenad men det blir nog promenader snart igen :)

Fredrik har börjat jobba igen riktigt mys :) kul för honom inte kul att gå arbetslös..

Nu har jag sportlov :) har tillbringat den med att jobba på förskolan :) Sen idag ska jag provjobba som servitris :) Återkommer imorgon om hur det gick :)

Btw. Såg nya Beck - stormens öga i onsdags :) Fantastikst bra va den kan jag säga :) Men jag älskar ju Beck filmerna så:P så alla som är Beck fantaster se den!! :)

Neej nu får jag återgå till tvätten :) ha det gott :)

Kram <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: