doodan

2010-02-21
18:41:29

Hejsan svejsan :)
Kom aldrig ut med någon dagens outfit i Fredags men jag får se om jag kan lösa det imorgon istället :)

Idag har vi tillbringat dagen med lite mys o tv :) Sen åkte vi hem till svärfar där dom bjöd på middag :) mkt gott :) Men innan vi kunde åka dit så fick vi leta fram bilen under all snö:S det va intedåligt med snö på bilen o runt eftersom plogaren i hade plogat in den. Jag hoppas det inte kommer mer snö efter detta:S usch!!!

Har även beställt sandaletter som jag ska ha i sommar :) Vet det kanske är tidigt men do va så söta:D Hoppas dom passar nu:P Är första gången jag beställer skor via nätet:P hehe.

Så har min dag sett ut idag :)

Hur har er dag sett ut???



Btw, något tips om något ni vill jag ska skriva om???

Kram på er alla:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: