doodan

2012-12-20
18:47:51

Tjänare!!!

Hej alla glada!!

Skulle skrivit en rad igår kväll men var för jäkla trött ;) oj svordomar det får ni allt stå ut med!!
Gårdagen för mig bestod av arbete mkt roligt :)

Idag har jag vart hos min bästa frisör Angelica :) idag fick hon fria händer på färgningen :P blev jätte nöjd! Alltid lika kul att va hos henne! Hon blev garanterat glad när hon fick fria händer ;)

Sen har man vart på lite möte på em o fixat.

Nu är man hemma o ska fixa med de sisa julklapparna. Få dom inslagna. :) har ju en del att slå in så att säga. Så nu när jag käkat o bloggar klart ska resten slås in sen packa :)

Jaa så intressan har min dag varit idag :) ska försöka komma på nått som jag kan blogga om som intresserar er lite mer än mitt liv!!

Finns en person jag saknar nått fruktansvärt men vem de är håller jag hemligt!! xD

Se yaaa;)


Kommentar:
#1: Åsa

Superfiiint!!!

Svar: Tack :D
Doodan

2012-12-28 @ 15:21:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: