doodan

2010-03-18
17:56:50

Älskar!
måste juh bara berätta detta :)

Jag hade skrivit till Emma min brors flickvän innan idag sen när hon skulle svara på det hade hon sagt till Isaac Natta har skrivit till mig så hade han sagt "Datha,puss puss" han är väl för go fasters älskling :)

Är nämligen så varje gång jag pratar med dom e telefon syskonbarna säger jag jämnt "puss puss älskar dig"



Dessi, Isaac & jag :) (bilden tagen i nov 2009)



Jakob, Jag & Meffi :) (bild tagen i nov 09)



Emilia (bilden tagen i nov 09)


Dessa barn är mitt allt :) Älskar dom så mkt o saknar dom varje minut jag är utan dom :) Fasters älsklingar :)

Saknar även resten av familjen :)


Sen kommer det även ett syskonbarn till i april...

Nej nu ska jag duscha.. hej hej :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: