doodan

2013-01-17
00:18:06

......
Hej på er!
 
Va ett tag sedan jag skrev men ja de är mkt som händer just nu. Mycket att stå i så därför kan de va lite glest mellan inläggen. Vet inte ens om jag ska blogga eller inte xD
 
Lite kort om vad som hänt den senaste tiden!
 
Nyårsafton firades hemma hos Bambi och Mathilda. Dom hade lagat jättte god mat och jag hade gjort efterrätten. (dock glömde jag den hemma så fick be mathilda köra mig för att hämta den) 
Vi som va där va Malin, Niklas, Fredrik (ex), Evelina o hennes dotter. Jag och Fredrik besluta oss att ändå fira nyår som planerat trotts vi gjort slut.
Vi speladelite sällskaps-spel, snackade och hade väldigt trevligt. Drack ett glas vin bara tidigt på kvällen då jag skulle jobba nyårs-dagen! Skålade in de nya året och gick sedan och lade mig faktiskt. Men hade en trevlig kväll :)
 
Åkte sedan ner till skåne och spendera 4 dagar där nere! Helt underbara dagar med mina underbara vänner och familj! Mina syskonbarn ger mig så mkt energi och styrka :)
 
Har nu under dagarna efter att jag kom hem letat lgh, har nu hittat en efter att jag kollat på 4 st. Den är fin och fräsch och jag hoppas jag kommer trivas :)
 
Ja nu tänker inte jag delge mer utav mitt liv till er!!! :P ha det göttans!!!
 
 
GODNATT!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: