doodan

2010-03-16
08:00:41

Uppdate:
Jaa då har man varit lite dålig med att skriva igen.. Usch måste verkligen bli bättre på det här, men har inte orkat o så..

Men på den sista tiden har det väl inte hänt så värst mkt. Skolan rullar mot sitt slut är ledig hela denna vecka eller ja fram till fredag :)

Den 8 mars va det internationella kvinnodagen vilket innebär att jag fyllde 22 år :) Grattis på mig :)

Sen har det bara varit skola som har gällt.

Jag o sanna har vart på Shang Thai (tror det heter så) och ätit men det va ett tag sen. Sen efter skolan en torsdag så gick vi till nordpolen och fika innan jag skulle med bussen in o vem tror ni kom in där då?? Jo självaste Bert Karlsson. :) såg bara glimten av han när han va inne o köpte fika, semlor kanske?? :)

Sen i helgen va vi hos Simon o Sandra i Fredags, det va kul :)
Sen i lördags va jag hos Sanna o firade hennes födelsedag.. Jätte roligt det med :)

Min vän Sara fyllde år i lördags den 13 mars så jag önskar henne Grattis :)

Igår fyllde Sanna år :) Grattis ;)

Gårdagen va lugn, kolla på tv o tvätta va riktigt slapp o trött igår. Men idag borde jag få ork till en promenad i solskenet :)

Beställde även tågbiljetter till den kommande skåneresan :) hehe

På söndag händer det även grejjer, ska gå o kolla på Magnus Betner, ska inte glömma kameran då ;) Gud va jag längtar :) hehe

Nej nu måste jag äta frukost...

Kram...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: