doodan

2010-09-06
14:14:31

Heej!!
Ojojoj va länge sen det va man skrev här då :/ shit pommes.. JAg ber så hemskt mkt om ursäkt.. men har verkligen inte haft tid... Har jobbat o umgåtts med kompisar :D

Ja då får jag väll uppdatera vad som hänt det senaste :P
Har vart i skåne väldigt mkt denna sommar..
Sen kom border upp o jag va med dom på skara sommarland :) Kul kul:9

Dessi har fyllt år o hon hade kalas. dock en olycka med Isaac som gjorde att han fick åka ambulans men det har blivit bra nu. Min lille kille så ledsen man blev.. Stackarn.. (han snubbla över en glödhet grill)
Meffi o Emilia har oxå fyllt år :)

Dessi har börjat 1:an o Emilia 3:an :D

Jag har träffat en ny kompis som heter ELin.. Har helt sjukt roligt med henne :d Vi va nere i skåne en vecka o hade kanon kul.. :D
Min brors son Viktor har döpts :D

Sen denna helgen va vi o kolla på bio i fredags The expendables kanon bra va den :) Fredrik o elin va med :)
Har även vart o solat lite solarie måste få lite färg :P kan inte gå runt o va blek jämnt :P haha

Ha det göttans..

KRam


Kommentar:

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 04:00:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: