doodan

2012-12-19
00:42:14

Ny start!

Nu ska vi se om jag lyckas göra ett gott intryck o få liv i bloggen! Jag har inte riktigt kommit på vad den ska handla om. Mitt liv är ju inte så händelserikt! :P

Kan tipsa er alla om att kolla Gossip Girl!!! Lovely! Jag älskar den serien! Avsnitt efter avsnitt! Dock har någon läckt ut på fb om hur den slutar men hoppas inte det stämmer xD

Ja, julen närmar sig med stormsteg. Har gått väldigt fort den senaste tiden. Har jobbat mkt vilket jag inte har nått emot! Underbart arbete o kollegor!

Julen kommer tillbringas med min underbara familj! Saknar mina syskonbarn som betyder ALLT för mig!!
Ska bli otroligt mysigt att få tillbringa tid med dom!

Idag har man inte gjort för mkt. Låg o drog mig länge i sängen innan jag kom upp. Mysigt!!
Har gjort marsipan-figurer som ska ätas på julafton :)

Måste bara tipsa om en bra bok "50 nyanser av honom" :)

Nu avrundar jag för kvällen!!

God natt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: