doodan

2010-05-23
13:51:20

Ja då va man här igen.

Då har jag vart dålig med uppdateringen igen. Ja det är inte alltid lätt, har faktiskt haft mkt för mig. Därför det blivit som det blivit. :) hehe

Det som har hänt det senaste är att jag blivit faster igen, till en liten Viktor :)

Skolan rullar på nu är det bara 2 veckor kvar.

Har vart i sälen i 2 veckor o haft praktik hade väldigt trevligt där må jag säga :) Riktigt nice.. Fick åka skidor för första gången huum inte det lättaste ;) haha men riktigt skoj..

Vi va i skåne för en vecka sedan, va riktigt härligt, fick träffa lille viktor för första gången.. På Fredagen va vi hos Peter m Familj o grilla o bara umgicktes riktigt nice :D
På lördagen va vi o bowla med Anders m familj, jag dessi o isaac gjorde rabarberpaj :) Göttans..

Ja det va väldigt roligt, träffade Linnea o Emelie på fredag natt vi sjöng Lipz o singstar hade riktigt kul.. Va riktigt mysigt att skratta med er :) hahah ;)

Denna helg grilla vi hos svärfar sen igår va jag hos svärmor o hälsa på. Josefine, Fredriks syster va där med sin sambo o hundar. Hon baka väldigt goda brödbullar :) Mums..

Idag ska jag städa tänkte jag, även baka lite havrekakor o se vad gubben tycker om dom ;) Sen får vi se vad dagen har att erbjuda,

Jo höll på o glömma önskar Lova & Peter Grattis i efterskott som fyllde i onsdags :)

Ha det bra..

KRam


Kommentar:
#1: Vera

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 05:17:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: