doodan

2008-12-02
21:42:33

Händelser idag
Heej.

Har så väldans mkt att göra imellanåt så jag glömmer bort att skriva här:S fy skäms på mig:P
hehe.


denna helgen så va marco hos oss. Martina o Glenn va hos oss på fredagen, åt lite pizza o snakcade o hade trevligt:P

Erika kom på lördagen, blev lite lugnt då med, sen blev det att gå o lägga sig:P skulle juh till ullared:P Hade väldigt trevligt. träffade mamma där:d åt mat därefter:D Mamma hon fyllde juh år sn på måndagen så hon fick filmen Mamma mia av mig o Fredrik:D

Måndag 1/12

Mamma fyller år Grattis:D
Så då har man börjat nedräkningen till jul, gud va tiden går fort, man hinner juh knappt sj med ibland:D hehe

Tisdag, jag åkte och hämtade Emelie o vi skulle göra knäck:S hrrm vi misslyckades totalt:P haha bättre lycka nästa gång:P

Kommentar:
#1: 3rnst

Kära vännen. Du hämtade mig i måndag ;)

2008-12-03 @ 12:07:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: