doodan

2008-12-31
14:04:21

Måndag 29 dec
Idag så åkte jag till trollhättan med Erika. Skulle byta spelet som fredrik fick av mig i julklapp. Tydligen fel på det:(
När man kom till Siba så va spelet slutsålt:( så det va pengarna tillbaka.
Sen gick vi i lite affärer o kollade läget:D
Va länge sen man umgicktes me henne.

Sen åkte vi hem o då såg man inte ett skit, Erika hon sa kanske smuts på lyktorna så man svängde in till macken o visst va det skit på lyktorna. :)
Tvättade av dom och såg skit bra:D
Sen frågade jag Erika vilket håll vi skulle köra, så visade hon mig ett håll som tydligen inte va rätt:S hehe, vi fick vända o svänga in på en annan väg. fy va där va äckligt. Såg ett skit äckligt hus och jag höll på att döööö:P haha
Helt stort, massa fönster o kålsvart, rikitgt läskligt.

Sen åkte man o handla. släppte av erika och åkte hem o myste med fredrik:D



        Men Tack Erika för en trevlig dag:D Pusss<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: