doodan

2008-12-30
20:26:36

Seg man kan va.
Hej nu e jag tillbaka igen efter mkt om och men.
Har varit lite seg med att skriva i min blogg tyvärr:(
Fast det har varit mkt nu innan jul o så.
Men annars har allt varit bra, Julen firade man nere i skåne med Anders, Emma, Dessi, Isaac, Mamma och Fredrik.
Det va jätte trevligt:D har inte firat jul med Anders sen jag vet inte när:P
Veckan nere i skåne va underbar tills dagen vi skulle åka hem, ngn timme innan vi skulle bege oss så blev fredrik magsjuk o va det till dan därpå då jag blir sjuk:S usch inte skoj,.
så två dagar senare än vad vi planerat åkte vi hem till oss igen:P
Va lite mysigt att va hemma hos mamma o va sjuk:P bli lite ompysslad:D
Nu har man istället hosta o förkylning att slås med, fast hellre det än magsjuka:(
Kallas för smurfen just nu för att jag låter som en smurf så hes jag e:P hehe
 nej ni får ha det bra:D

O mitt nyårslöfte är: ATT BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA!!!!!!

Kram

Kommentarer:
#1: jasmin

visste inte att du hade blogg fan va kul länkar dig på min sida =)

2008-12-30 @ 21:07:20
#2: Jennie

usch för magsjuka! Hoppas det blir en frisk nyår iaf =) Gott nytt från mig och Kaj

2008-12-31 @ 13:45:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: