doodan

2008-11-27
22:34:22

Min vecka!!
Hej!

Då va det länge sedan man skrev:( tyvärr inte haft tid:(
Men nu tänkte jag skriva o berätta vad jag gjort den senaste veckan:P hehe:P

Fredag 21 november:

Emelie kom till oss idag:D alltid trevligt:P
Jag och Emelie bakade en tårta som tyvärr gjorde oss väldigt besvikna:( den var inte god:S hur lyckas man med ngt sådan?? haha men vi hade kul när vi gjorde den iallfall:P
Fredrik o Arvid uppehöll tvn:P dom spelade lite xbox:P hehe,
Dom tyckte inte heller tårtan var god:S usch neej men fiin blev den iallafall:P

Lördag:

Jag o Emelie fick ett nytt ryck o bakade äppel/kanelbullar:D MUMS vad dom var goda:P dom lyckades vi verkligen med:D
Denna kväll kollade man på film o tog det bara allmänt lugnt:D
Skönt med lugna hemmakvällar:P

Söndag:

Slappade hela denna dagen oxå:P lagade lite mat på kvällen.. (Fredrik lagade maten)
Tittade på film, jaoo bara myspys:D

Mån-Ons vad det jobb o sen hem o ta det allmänt lugnt:P inget annat har hänt:P

Torsdag:

Idag jobbade man, sen efter jobbet bar det iväg till lidköping:d storhandlade med Min älskade sambo och Emelie var med:D
Sen va det bara hem o äta och mysa:D


Kommentar:
#1: 3rnst

Vad åt ni för mys igår då? :)

2008-11-28 @ 16:12:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: