doodan

2009-12-10
18:50:29

Tips :)
Tänkte lägga ut lite tips på några produkter jag provat :)

Vi börjar med Matrix shade memory Shampoo & Balsam (för rött hår)


Har använt denna nu i ca 2 veckor och jag tycker den är väldigt bra.
Den bevarar den röda färgen och ger glans och den luktar tom gott:)



Sen har vi nästa produkt.

Matrix Vavoom Gold heat Iron-in Volume

Denna produkt är en skyddande torr spray som man använder innan man tex börjar platta håret för att skydda håret. Den slätar ut håret så det går snabbare med platttången. Ger volym och glans även en anti-statiskt resultat.
Jag tycker denna är riktigt bra. Värd att testa!



Sist men inte minst tar vi med denna mascara jag köpte för ett tag sen.

Maybelline Lash Stiletto Mascara

Denna mascara är verkligen bra. Den ger verkligen längre fransar och sepererar maximalt.

Men man ska testa sig fram tills man hittar sin favorit. Själv har jag några till jag ska testa och se om de håller det dom utlovat.





Skriv gärna om det är någon produkt ni tycker jag ska testa och skriva om :)

Hej svejs :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: