doodan

2009-02-15
09:41:47

Myspys:D
Igår så åkte jag in till Vara hämtade upp Emelie, åkte och handlade.
Sen upp till Erika och säga Grattis:D Hon visste inte att jag skulle komma:P
Så Erika bjöd på tårta som hon bakat, jätte god:D
Sen satt man o prata i ngn timme, jätte trevligt:D

Sen hämtade jag upp Fredrik, Ida och Bohman.
Åkte hem och duscha, gjorde oss i ordning för att sen åka till skara och äta kinamat:D
Åt på en annan restaurang denna gången som hette DaVinci:)
Jätte gott och trevligt hade vi.
Sen bar det iväg hem igen, kollade lite tv sen gick jag och lade mig.
Va så himla trött, vet inte hur man kan va så trött asså:P
Men mysigt hade jag ändå, fick va med min älskade sambo:)

Idag ska man inte göra så mkt, kolla film och bara slappa:D
Mysa med Fredrik och kolla film låter väldigt lockande:D

Hej så länge:D

Kommentar:
#1: Jennie

Du får hälsa grattis ifrån mig efterskott till Erika =)

Det lät väldigt mysigt med restaurang o grejer på alla hjärtans dag^^ Fick du ngt fint av fredrik? =)

2009-02-15 @ 22:02:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: