doodan

2009-01-29
17:26:51

Naaaw:)
Igår gjorde jag cheesecake:P fett gott:P
Fredrik hade namnsdag igår på Carl:P hehe

VSG Linnea:D, naaw jag saknar dej med jätte mkt... Älskar dej me hjärtat<3<3...
Hoppas du kunde komma upp den 20:D

Jaaa nu sitter man här o tar det lite lugnt. ska snart sätta mig framför tvn o kolla lite va där finns:D

Är så himla glad:D
Pratade me Anders (min bror) som är i sälen:D, dom har det jätte bra o Dessi tkr det är jätte kul o åka skidor:P
Anders berättade oxå en skit roligt grej:P
HAHAHAHAHAHAHA f****n skrattar bara jag tänker på det:P
hrrm för Anders skull så skriver jag inte det här fast det är juh inte så farligt men vill helst fråga han först.
Man är juh en snäll lillasyster:D
På söndag kommer dom hit o ska äta mat:D dom åker från Sälen så dom tyckte vi kan ta den lilla omvägen inom mig o Fredrik och äta mat för det behöver dom endå göra:D
Så jag ska laga ngt gott gott:D
Tyckte det va gulligt att dom kom hit trots omvägen:D

jaa då ska jag väl sluta babbla:D
kommer in med lite bilder sen och annat roligt snack:P

Hej så länge<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: