doodan

2009-01-31
00:21:35

Skönt me Fredag!:)
Idag efter jobbet åkte jag o Fredrik o storhandlade:P
Det måste ju oxå göras iblandD:
Sen åkte vi hem Fredrik fixade maten, jag fixade semlor:P
sen har vi legat och kollat på film o bara tagit det lugnt:)

Va precis inne på Linneas blogg (sizzla.blogg.se)
Lyssnade på Nomys låt we fall. fantastiskt bra:D
Så du fick mig att dras med i stormen:P Lyssnar på Nomy nu, Fredrik hade albumet:P
Shit riktigt bra är musiken igentligen har inte tänkt på det innnan, men just nu är det en sådan kväll man kan
tänka igenom när man lyssnar på musiekn och då fattar man:P
Heheh vet inte riktigt själv va jag snackar om nu men men:D
Ska lägga mig och sova nu tänkte jag:D

Ha det fiint kära läsare:D

God natt!

Kommentar:
#1: linnea

eller huurrr! hAN är skiit bra :)<3

2009-01-31 @ 22:24:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: