doodan

2009-03-18
21:21:58

Jaha då har man segat igen:P
Det va ett tag sen man skrev nu igen:P måste bli bättre på detta, men på sista tiden har det väl inte hänt så mkt.

Torsdagen den 12 mars åkte jag och Fredrik till ikea och handlade igen:D
Denna gången blev det dom sakrena vi sökte:D hehe. mkt glad blev jag för detta:D
Hem och montera upp det så nu har det verkligen blivit lite mer stil i hemmet:D

På fredagen så åkte vi till Ulrika på kvällen, åt middag och firade henne för hon fyllde 40 år.
Sen va det hem och bara ta det lugnt:D

På lördagen så va det folk här för att fira mig (i efterskott), Ann och Fredriks morföräldrar va här på förmiddagen, jag hade gjort tårta:) gött. så fick jag lite presenter:D
Sen på eftermiddagen kom Janne, Peter, Lina, Lova, Bosse och Maritza och Mimmi (hunden).
Vi åt tårta igen och fikade:d så det va en mysig dag:D
På kvällen hade Fredrik myskväll med Mattias:P haha
och jag va inne och umgicktes med Erika och Emelie.
Sen följde Emelie med mig hem.

På söndagen åkte man in umgicktes med Erika igen, Emelie följde med hem denna kväll oxå.
På måndagen kollade man på på film. Emelie sov över denna natt oxå tror jag om jag inte minns fel:P hehe.

Tisdag, då jobba man och sen bakade man 93 bullar:P hehe

ONSDAG!
Vaknade kl 4 på natten och fick spy:( usch inte kul att vara sjuk så idag har man varit hemma från jobbet.
Fast har sluppit kräkas mer:D det känns juh bättre:D
Har kollat på pirates of caribbean hela dagen:D Jätte bra filmer det dära:D fattar inte vfr jag inte sett dom tidigare:P hehe.
Men dom va jätte bra:D

Måste tillägga den 18 april kommer om allt går som det ska Linnea och Mattias upp:) LÄNGTAR:)
ska bli kul och visa dom hur jag bor och så:)
Mkt bra kille Linnea hittat det lilla jag träffat honom verkar han vara en riktigt bra typ:)
saknar dej min gumma:D
PUSSSSS<3

Kommentar:
#1: Jennie

Då får vi komma o inspektera era nya grejer någon dag, o se en film igen tycker jag^^

2009-03-20 @ 23:59:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: