doodan

2009-03-11
16:53:18

Lördag 7 mars
Denna dagen började kl 9.00 hos frissan:D
Klippte,slinga och färgade håret:D blev jätte nöjd:)

Sen åkte vi hem till min storebror Anders, jätte kul att träffa dom och se deras nya fina hus:d jätte fint va det:)
På kvällen åt vi tacos som jag bjöd på, det va umsigt och trevligt:)
Sen till efterrätt åt vi glass:)
Fick min present en tavla med kort på dessi och isaac:)
Sen hade dom en överraskning, åkte iväg och det visade sig att vi skulle bowla oxå:)
Så det blev en hel lyckad kväll. Jag vann:)
Sen åkte vi tillbaka hem till Emma och Anders. Jag tittade på film med dessi och åt godis, vi tittade på På rymmen med Pippi Långstrump:)
Jätte mysigt:)
Sen läste jag bok för dessi när hon hade gjort sig ordning för sängen.


Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: