doodan

2009-03-22
15:33:43

Lugn vecka!
Denna veckan har varit väldigt lugn, bortsett från då att både jag o Fredrik har legat sjuka:(
va och jobba i tisdags sen blev jag sjuk:( usch tycker inte om att va sjuk, trivs så väldigt bra på mitt jobb så det är kul att gå dit varje dag. Men på tisdag kan jag jobba igen:D skönt:)

Annars har det varit lugnt, mkt film o bara mys o stort sett. Emelie här varit här lite jätte trevligt:D
igår va vi hos Fredriks pappa han byta olja o vi tvättade bilen:D
Sen kolla man lite film när man kom hem men jag somnade såklart:P hehe

Idag tvättar man och Fredrik fixar lite i trädgården, vi ska GRILLA idag: mums vad gott det ska bli:D
Sen blir det nog bara lugn kväll med film dårå:D
Emelie är oxå här:D
jätte kul:

Hej så länge:D

Kommentarer:
#1: maritza

HOPPAS DU SER DETTA, TYCKER DET VÄRKAR KONSTIGT, VET INTE RIKTIGT VAD JAG SKA SKRIVA ÅVANFÖR HÄR. MEN JAG SKREV doodan. KRAMAR TILL ER BÄGGE!!

2009-03-23 @ 20:23:38
#2: Jennie

hehe ja jag trodde nästan han/hon var påväg också men som sagt så hoppas jag lillen har tänkt o stanna där inne i några veckor till iaf! ^^, Men dom trodde ju att jag skulle få tidigare, men det är ju ingen fara nu är ju så långt gången som tur är =)

2009-04-10 @ 11:59:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: