doodan

2009-11-08
13:21:03

Angelica 20 års fest:)
Igår va man på Angelicas 20 års fest:) Det va faktiskt riktigt trevligt:) Hon fick presentkort av oss på systemet:) Hehe.

Nej jag hade faktiskt riktigt roligt. (fast jag va nykter)

Vi dansade skojade och hade bara allmänt kul.

Måste lägga till JENNIE den boken du gjort till Angelica det är det finaste än vän kan ge någon annan för det är så personligt. Kan säga dig att du är guld värd:)

Idag är det fars dag, har pratat med pappa och min farfar:)

Sen ska vi till Fredriks pappa men han är och jagar för tillfället så det blir när han är tillbaka:)

Puss

Kommentar:
#1: jennie

åå tack va roligt att du tyckte de va en fin present, den har jag allt kämpat med hehe :)

Jaså äre så dom skorna heter, :P dom är jättegoa!

2009-11-17 @ 10:09:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: