doodan

2010-01-16
11:14:16

Hejj! Update.
Ja då va det ett tag sen nu dårå, men jag har inte riktigt orkat skriva tyvärr.

Vad som har hänt sedan sist är väl inte så mkt..

Men Sandra fyllde år den 9:onde så då va vi där och kollade film:) Riktigt mys..

Ja sen har det mest bara varit lugnt, har kollat på alla Johan Falk filmerna nu riktigt bra va dom. Hoppas det kommer fler :)

Och tävlingen jag skrev om att jag va med o tävla i vann jag på:) Riktigt härligt ett STORT tack http://gaystilen.se

Började skolan i Måndags, hade bara lektion i 3 tim.. Sen va vi ledig två dagar sen skola tor-fre. Riktigt härligt o va tillbaka i skolan :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men det återstår att se :)

Vad ska ni göra för kul idag???



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: