doodan

2010-01-05
21:06:22

Kort Uppdatering :)
Jaha nu har det varit mkt så jag har inte haft tid ork och lust att skriva på bloggen:S

Dan innan julafton va jag me min vän Sanna i trollhättan, riktigt mys. Sen släppte hon av mig hos Fredriks pappa där vi firade lite jul me dom:)

Julen va helt underbar vi va hos Fredriks morföräldrar, riktigt mysigt :)

Sen dan efterså va jag taxi, men hängde me in på kronan en sväng, hade ganska kul:) fick dansa o det är alltid kul :)

Nyårsafton va vi hos Bambi och hade trevligt :) Blev mat o så:) Gott gott :)
(kommer bilder på raketerna sen) 

Sen igår va jag o Emelie ute o gick ca 40 min :) Riktigt härligt :)

Idag blev jag väckt av en underbar person vars namn är Conrad :) Blev helt chockad först men ritkigt kul att han ringde :)
Vi pratade på som ingenting :) Va ett tag sen man snacka med han i telefon :)Många glada skratt och lite lakris ;)


Puss hej vännerna mina :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: